tisdag 11 november 2008

Presentinslagning


För tre år sedan så såg mina julklappar ut så här!! Mycket pasteller och änglar på paketen. En skolåda målade jag, satte band och pärlor på. På locket gjorde jag en ängel med decoupageteknik. Tycker faktiskt att det ser fint ut. Får se hur julklapparna kommer se ut i år????


En söt stjärna skall inhandlas. Gärna denna från Housedoctor.


EN g-klav måste jag ha. Har en sån fin grafisk form.



Massor av fina prismor skall hänga i julgranen. Kommer bli såååå fint!! Ha en fin dag. kramar M



1 kommentar:

Anette sa...

DEPAKETEN VAR JÄTTEÖSTA OCH PERSINLIGA. DET BLIR SÅ MYCKET ROLIGARE ATT GE BORT ETT ANNORLUNDA PAKET ÄN ETT MED BARA VANLIGT JULKLAPPSPAPPER MED TOMTAR PÅ TYCKER JAG. FRAM MED KREATIVITETEN TILL JUL.
KRAM @NETTE

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...