tisdag 4 november 2008

Julen är snart här


Välkommen till Vit Jul! Vill gärna ha en liten julsida där jag tänkte samla mina tankar och ideer kring julen med er. Brukar köpa Amelia jul, men i år så bläddrade jag i den i affären och tyckte inte att den var något att ha, sorry! I det första numret som kom ut för ett antal år sedan fanns det så mycket pyssel och kul, som man hade användning för.Nu är det mest tråkartiklar. Om jag skall rekommendera någon jul-tidning så är det Allers julmagasin. Många härliga ideer, som vi som gillar vitt och shabby tycker om.
Förresten så vet jag att det finns väldigt många julbloggar, men kände ändå att jag ville ha en, där jag kan samla allt som har med julen att göra. Förresten så lottar jag ut ett stort julpaket med superduperfina saker från danska Aspegren på www.levasomjag.blogspot.com. Glöm inte att delta i den!! Kramar på er! Malin

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag köpte amelia jul idag för den brukar va väldigt bra. Men efter att ha läst både allers julmagasin och allt i hemmets jultidning så blev jag väldigt besviken över amelia jul.

Men de båda andra gillade jag!

Härlig blogg, in här tittar jag igen!

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...