torsdag 13 augusti 2015

Som en smekning

 Hej finingar!
Yes i am back:-)
Först kommer det ske lite förändringar, b la har jag bytt namn på bloggen. Hoppas att alla mina gamla följare hittar hit.
 
 Ibland känns det som en bok utan innehåll. Bloggen alltså. En massa fina photoshoppade bilder, som sprungen ur den perfekta världen.
 
 men som alla ni vet. Världen är inte perfekt, inte mitt liv och inte ert heller för den delen. Det kommer fortfarande finnas vackra bilder, men kanske tonen blir lite annorlunda. En lite naknare ton och en ärlighet.
 
 Jag lever ett hektiskt liv med barn med funktionshinder. Förutom att vara mamma till mina underbara barn, är jag hustru, kompis och dotter.
 
 Ibland får jag sätta på pausknappen, då allt snurrar lite för fort.
 
Men sen kommer jag sakta men säkert tillbaka
Som en smekning....

Inga kommentarer:

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...