söndag 26 augusti 2012

Filt-Strumpa

Hendes verden
 
 Ja, jag visste väl det att det fanns fler där ute som längtat lite efter jul och pyssel.
Som sagt är det tredje året som jag kör "VIT JUL" och det är så kul!
 
Henes verden
Jag har alltid så mycket planer för julpyssel med barnen, men som hos många andra blir det tokkörigt, när väl december kommer.
Både hemma och i skolan.
Måste försöka ta tag i det i år.
I år blir det också en Inspirationskalender, som var en stor succe förra året.
Ibland så tryter inspirationen, så det är därför jag börjar samla inspiration redan nu.
Roligt att ni kikar in här och så önskar jag er alla en fin start på den nya veckan!
Kram


2 kommentarer:

Emma - 24 december sa...

Kanonfina små julgransprydnader! Gillar verkligen!! :)

Prettomorsan sa...

Ja, de små julgransprydnaderna var verkligen fina. :)

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...