lördag 10 augusti 2019

Bara vara🙏❤️

God eftermiddag, sköna lördag! 
Som jag lĂ€ngtat efter min lĂ„ngledighet. Var tredje vecka infaller den och sen jag börjat jobba heltid, sĂ„ Ă€r den sĂ„ betydelsefull. KĂ€nner stor tacksamhet. 
Vet inte om ni ocksĂ„ kan uppleva liknande, nĂ€r nĂ„gon frĂ„gar, vad jag skall göra nĂ€r jag Ă€r ledig och jag svarar, Absolut ingenting, sĂ„ blir mĂ€nniskor lite provocerade. Att man inte har planerat nĂ„got. 
SĂ„ Ă€r det för mig nu. Jag vill bara vara. SĂ€tta mig pĂ„ mitt favoritfik, lĂ€sa en bok. Vara med min Ă€lskling. Vara tĂ€tt intill, bara andas. Tror att vi alla behöver bara vara ganska ofta🙏❤️
Mina Ă€lskade yoga pants kommer frĂ„n www.yogia.se. Yogia Ă€r min favorityigabutik pĂ„ nĂ€tet. 
Ta hand om er i dag mina hjĂ€rtan!! 

Inga kommentarer:

LĂ€ngtar ni som jag....

Mmm, ja lÀngtar ni som jag...efter det fina, förvÀntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...