tisdag 3 december 2013

Lite hemma

 Som ni märker är jag lite dålig på att ta egna bilder till min julblogg, men i dag visar jag lite.
Skall snart ta i tu med att pynta fönstret i vardagsrummet. Kanske hänga bokstavsbannern i guld som jag köpte på Mokkasin här. Tror att det kan bli fint.

 På onsdagar brukar jag och en väninna springa på loppis. Efter att jag hämtat barnen så kom jag på att vi har ju en loppis i Floda också som är öppen på onsdagar. Mina barn bara älskar gå på loppis så de var glada. Där stod korgstolen som jag letat efter för bara 50 kr. Yes!
Just nu får den stå under fönstret. Skall bara försöka hitta en dyna till också så blir det perfekt.

Hoppas att ni alla får en underbar onsdag!!
Och Tack så hemskt mycket för att ni är så många som kikar in här.
Jag blir så glad;.)

Inga kommentarer:

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...