torsdag 11 december 2014

Ett fullspäckat december

 Hej fina julvänner och välkommen hit. Hmmm, väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men det beror på att så mycket kommer i mellan.
Ja just det, glasögon har skaffats. Märkte när jag började plugga att synen inte var den bästa, men säkert inte så ovanligt när man passerat de fyrtio. Jag valde ett par med guldbågar i från Sand.
 
 Har börjat ta fram lite julpynt. Inte så mycket än, men pinnstjärnan har kommit upp.
 
 Liksom den fina julkrubban i från Maileg. Köpte den i november hos finfina butiken Julias vita drömmar.
 
 Såklart massor av hyacinter...
 
 Peppisar i mängder har dekorerats.
 
och fina kransen från Ikea med ledljus får hänga i fönstret.
Nu måste jag plugga vidare.
Ses snart!
Kram

Inga kommentarer:

Längtar ni som jag....

Mmm, ja längtar ni som jag...efter det fina, förväntansfulla, drömmande och en massa mirakler. Det gör jag. Har ...